img
img
img
img
img
افتتاح رسمی شهرکتاب دروس

هم‌زمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و با استقبال گسترده علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر برگزار شد:

افتتاح رسمی شهرکتاب دروس

شهرکتاب دروس به‌عنوان تازه‌ترین عضو خانواده بزرگ شهرکتاب، شامگاه شنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳، هم‌زمان با ولادت نبی مکرم اسلام (ص) طی مراسمی رسمی با حضور احسان عبدی‌پور، نویسنده و کارگردان خوش‌ذوق، عمران میری شاعر و غزل‌سرای نام‌آشنا، مسئولین مؤسسه شهرکتاب، جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر و دوست‌داران کتاب افتتاح شد. 

این مراسم که با اجرای زنده موسیقی گروه موسیقی سینا ذکایی و حضور پرشور علاقه‌مندان همراه بود، در محیطی دل‌نشین و صمیمی برگزار شد.

در این مراسم، احسان عبدی‌پور چند قطعه از نوشته‌های دل‌نشین خود را برای حاضران با لهجه گرم و صمیمی همیشگی‌اش خواند و پس از آن با مهمانان به گفت‌وگو پرداخت. در ادامه عمران میری شاعر و غزل‌سرای خوش‌ذوق کشورمان، حضار را به چند قطعه از غزل‌های خود مهمان کرد. در چندین بخش از این مراسم نیز گروه موسیقی سینا ذکایی به اجرای زنده موسیقی پرداختند که فضای گرم و صمیمی برنامه را دوچندان کرد.

کافه و شهرکتاب دروس به مدیریت جناب آقای مهیار حسنی در فضایی بسیار زیبا و دل‌نشین در خیابان وارسته، نبش خیابان مسیح پلاک ۲۲ واقع شده است و همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ آماده پذیرایی از عموم علاقه‌مندان و همراهان همیشگی شهرکتاب است.

 

ویدئو از اینستاگرام سینا ذکایی